Harry Potter And The Cursed Child Casts Scorpius Malfoy

Earlier in the year we found out who would be playing Harry, Ron and Hermione in the upcoming Cursed Child play, which will come out July 30th a day before it’s script is released. Soon after, a picture of the full cast was released….but we still don’t know who plays who!! We’ve now found out who will be playing Scorpius Malfoy, Draco and Astoria Malfoy’s son. 

We briefly saw Scorpius in the epilogue of The Deathly Hallows, but we don’t know much about him except that he looks a lot like Draco.

Anthony Boyle will be playing Scorpius Malfoy in the continuation play, and hopefully we’ll find out the rest of the cast soon!

  

Not too much longer to go for Harry Potter and the Cursed Child to come out!!

– V

Advertisements

2 thoughts on “Harry Potter And The Cursed Child Casts Scorpius Malfoy

  1. Julia Heuken says:

    Hoffentlich sind Scorpius, Draco und Astoria jetzt o.k. im Carakter, Lucius, Dracos Vater wird wohl böse sein, aber Draco hat sich ja verändert und erzieht seinen Sohn zu einem besseren, ich hoffe aber das ein neuer dunkler Zauberer kommt, wie Voldemort und Bellatrix, so ein böses Pärchen wäre gut, aber Draco kämpft jetzt hoffentlich auf der guten Seite. Das wünsche ich sehr, dass Draco, jetzt auf der guten Seite ist. Ich freue mich schon auf das Buch und hoffe, das das nach der Triologie doch irgendwann verfilmt wird, im KIno und dann DVD und Blue-Ray, noch macht J.K.Rowling das nicht, aber hoffentlich irgendwann, ich kann ja nicht zum Theaterstück, weil ich krank bin. Wenn der Film auf DVD/Blue-Ray kommt, ohne ins Kino zu kommen ist auch O.K., die Hauptsache man hat einen Film drüber für sich selbst auf Disc, den man immer gucken kann, aber natürlich wenn er auch im Kino war, wie die anderen und dann auf DVD/Blue-Ray, dann ist das ein besonderer Film, schön von Warner Bros. wie die anderen.

    Like

    • v_geekyfangirl says:

      I agree, hopefully there will be a movie adaptation of the play, as the tickets for the play are so limited. Although they are publishing the script book, reading the script is not the same as actually seeing the actors perform in front of you…fingers crossed that WB make a Cursed Child movie!

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s